Förlåt...

Jag skulle bara säga att jag är ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag.. Som ni vet var jag ju bortrest men kom hem den 15:e sedan har jag helt enkelt inte haft tid att skriva, man ville ju njuta av sista tiden av sommarlovet! Nu har ju skolan börjat igen och jag vet inte riktigt hur uppdateringen kommer bli, förhoppningsvis kommer Maria att skriva lite mer än hon gjort hittils och kanske ska en annan tjej också börja blogga här. Aja innan dess får ni nog tyvärr stå ut med typ tre delar i veckan (kanske skriver jag många på helgen och publicerar i veckan) vi får helt enkelt se hur det blir, den här novellen kommer nog att ha ca. 20- 30 delar till sedan kommer vi nog att börja på en ny.
och juste skulle vara jätte schyst om ni kunde tipsa om denna bloggen till andra för ju fler som läser desto mer peppad blir man på att skriva mer ;)
// Fredrika
© EdgeOfJustin -
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0