Chaptert 39 The choice

När jag skulle ta på mig kom jag på att jag inte hade någon aning om vad för sorts kläder jag kulle ha på mig eftersom att jag inte visste vad vi skulle göra så jag slängde i väg ett sms till Justin.
Han svarade snabbt
”Allt är snyggt på dig shawty, ta något fint och skönt bara! <3”Det var ju inte till så stor hjälp precis så jag prövade lite olika grejer men valde tillslut en sommrig blommig klänning med ett svart skärp till.
Precis när jag hade sminkat klart mig såg jag Justins bil utanför och efter några sekunder kom ett sms från honom att han var utanför.



Justins perspektiv:

Jag skickade ett sms till Bella att jag var utanför och kort efter kom hon ut.
Hon hade på sig en jätte söt klänning, ja hela hon var söt och hon märkte nog att jag spanade in henne lite för när hon kom fram till bilen såg jag att hon var helt röd om kinderna.
- Hej sötis va fin du är! Sa jag och sträckte fram huvudet för att ge henne en snabb puss.
- Tack. och du ser väll inte så dålig ut du heller...! Svarade Bella och stängde bildörren.
Sedan satte hon fast sitt säkerhets bälte och jag började köra.

Efter knappt 20 minuter var vi framme vid stället vi skulle vara på och jag parkerade bilen.

    - Åh gud så vackert ställe, hur har du hittat det här? Utbrast Bella när hon kommit ut ur bilen och stod med stora ögon och tittade runt sig.

Hon hade verkligen rätt om att det var vackert, vi befann oss mitt i en lövskog i en jättestor glänta och solen lyste in så det blev ett jätte häftigt ljus när solstrålarna typ studsade mot alla blad så att det blev små ljus-prickar överallt på marken.

- Vad bra att du gillar det, jag, Scooter och mamma hittade det en gång för två år sedan typ, vi körde på motorvägen och sedan såg jag den lilla landsvägen som svängde in hit så då kollade vi upp vart den ledde. Men det här är verkligen inte allt, följ med mig så ska jag visa något! Svarade jag och tog Bellas hand och vi började gå upp för en slingrig liten stig.
Stigen gick uppåt längs med ett litet berg och det var rätt brant att gå men vi höll i varandra så det gick rätt bra ändå.

Tillslut kom vi upp till toppen av berget där jag hade, med lite hjälp av Kenny, hängt upp en massa färgglada lyktor i ett träd och under det ställt ett fint dukat bord med två stolar och fixat mat från en resturang som stod under sådana silvriga kupor på bordet.

- Justin du är helt jävla amazing! Sa Bella högt och slängde sig om halsen på mig och överöste mig med kyssar. - Var det inte svårt att få upp alla grejer hit? La hon sedan till och släppte taget om mig för en sekund

- Jo lite men totalt värt det bara av att få se dig så här glad...! Sa jag och vi satte oss vi bordet och började äta.

Samtidigt som vi åt började solen gå ner och det var verkligen sjukt fin utsikt, man såg nästan hela Atlanta som var helt upplyst av alla ljus.

Vi pratade om allt möjligt medans vi åt bland annat lite om vad som skulle hända resten av sommaren, jag skulle ha lite konserter här och var men bara i USA och några i Kanada och det handlade bara om att vara borta max några dagar i sträck så det var inget problem direkt dessutom kanske Bella kunde följa med? jag hoppades det i alla fall.

När vi ätit klart satte vi oss tätt intill varandra på marken och njöt ännu mer av utsikten sedan hämtade jag min gitarr som stått lutad mot ena sidan av trädet och började spela introt till en ny låt jag skulle släppa i höst Pray hette den

Isabellas perspektiv:

Justin var verkligen hur gullig som helst ingen hade nånsin gjort något så romantiskt för mig som det här och nu skulle han dessutom sjunga för mig, kunde inte bli mycket bättre...

Förut alltså innan jag träffat Justin så hade jag inte gillat hans musik så mycket eller jag hade inte lyssnat på den så mycket i alla fall men nu på sistone hade jag faktiskt gjort det och han sjöng ju typ som en gud!

Han började sjunga en ny låt som inte var riktigt klar än men som skulle heta Pray texten till den var grymt fin och med Justin som sjöng till så blev det ännu bättre.

Efter Pray sjöng han Favorite girl som är en av hans absolut bästa låtar enligt mig.

Jag satt hela tiden lutad mot Justins axel medans han sjöng men på slutet av Favorite girl la Justin ifrån sig gitarren och höll sina armar runt mig han fortsatte sjunga:

You're my special little lady
The one that makes me crazy
Of all the girls I've ever known
It's you, it's you

My favorite, my favorite
My favorite, my favorite girl, my favorite girl

 

Sen tog han sin hand på min haka och vände upp mitt huvud mot hans
- Du är min favorite girl och kommer alltid att vara det, jag älskar dig.. Viskade Justin i mitt öra och kysste mig mjukt, jag kysste honom tillbaka men drog sedan bort mitt huvud lite för att säga:  - Och jag älskar dig Justin Drew Bieber min favorite boy. Sen kysste jag honom igen och efter ett tag var det Justins tur att dra sig tillbaka.

- Kvällen är inte slut än, jag har en överraskning kvar... sa han och tittade hemlighetsfull på mig.


Som jag lovat en till del, vad tycks? Sorry att den kom ut lite sent men mer kommer i morgon :)
// Fredrika
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Jag d ö r! Det är grymt! Längtar till nästa del såhääääääääär mycket <3 <3

2011-07-30 @ 02:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0