Chapter 25 The choice

Jag pallade inte bara sitta på min säng och tänka på allt skit nu så jag gick och satte mig i soffan och satte på tv:n jag zappade mellan kanalerna men inget bra var på så jag kollade på en film jag var ganska trött fast hon typ bara var 10 så efter typ halva filmen kände jag hur mina ögon lock sjönk ner över mina ögon och så somna jag.

Isabellas perspektiv:

Mamma väckte mej kl. 10 hon hade ställt fram frrukosten och köpt nybakt bröd.
Egentligen var jag inte hungrig alls men jag ville inte göra mamma ledsen så jag åt en macka.
- Hur är det Bella? du vet att om 2 veckor får vi prov svaren på vem som är din biologiska pappa! mamma lätt väldigt glad jag var inte så glad som jag trodde det kände som justin inte gillade mej längre.
- mm va kul. jag ställde min talrik på disk bänken och tog min mobil från soffan och såg att jag hade 2 missade samtal från Megan och 7 sms men jag orkade inte läsa dom utan gick in på datorn och twittra lite jag ville bara kolla på justins twitter för att se va han gjorde (kanske lite för jag var avundsjuk på Chloe) jag skrollade igenom alla mina vänner men jag hittade inte Justin jag kände hur arg jag börja bli men sen kollade jag på alla som jag följde tryckte på Justin Bieber och kollade på alla som han följde men de va sant han hade raderat mej!
Jag gick  in på facebook bara för att kolla fall han hade raderat mej där också det kanske var självklart för han hade ju slutat följa mig på twitter och raderat mitt nr!
Men jag fans kvar jag blev lite gladare och gick ut en liten promenad.
- mamma jag går ut en liten stund
- okej hejdå.
Jag gick två kvarter och sen förbi Justins hus jag kände verkligen hur mycket jag saknade han jag började nästan gråta så jag sprang snabbt där ifrån.
Jag kände mej så ensam nu Lizzie och Sara var jätte sura på mej Justin ja han var väl besat av Chloe och Megan ja jag kanske borde prata med henne men det känns liksom inte rätt mot Sara och Lizzie.
Jag satte mig på en bänk och satte i mina hörlurar i telefonen och satte på Justins musik jag lyssna på overboard och mitt i sången sjöng han åt om att han kunde rädda ett krossat hjärta men jag tyckte precis att han krossat mitt hjärta!!
När jag kom hem åt jag lite lunch och sen gick jag in på facebook och kollade fall jag  fortfarande va vän med Justin klart hade han raderat mej!
Jag gick för att duscha, när jag skulle ta schampot såg jag en rakhyvel jag börja se massa dumma saker jag såg när Justin och Chloe hade sex när Sara och Lizzie ignorera mej att Justin dumpa mej.
Jag tog rakhyvel och satt den mot min hud och.....

Justins perspektiv:

Jag hade ingen konsert i dag så jag hade sovmorgon fast jag blev väckt 11 av Usher och sa att jag nog skulle upp och äta frukost.
Under frukosten prata vi om fall vi skulle åka upp i Eifeltornet, vi bestämde att vi skulle ditt efter lunch.
Jag och Chloe gick in på mitt hotel rum och jag satte på datorn fall hon ville göra nåt själv tog jag upp min iphone och twittra lite och sen kom jag på att jag inte tat bort Bella från facebook det var bäst att jag gjorde det för vi fick ju inte håla kontakt och vi skulle ju få svaret om nån vecka.
-har du varit i eifeltornet? fråga jag Chloe
- ja en gång förut! men du har väl inte varit i frankrike? sa hon och skratta lite då börja jag också skratta.

_________________________________________________________________________

ja här har ni kapitel 25 inga bilder förlåt nåt strul:S
// maria





3 kommentarer
Postat av: Emma

Jättebra =)

2011-05-23 @ 23:46:07
URL: http://ilovevampire.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättebra =)

2011-05-23 @ 23:46:20
URL: http://ilovevampire.blogg.se/
Postat av: bieb

snart läst klart hela , sorligt ;( kommer inte vilja vänta på uppdatering novellen är GRYM OCH SJUKT BEROENDEFRAMKALLANDE :d

2011-06-14 @ 07:58:47
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0