chapter 26 The choice

Jag och Chloe gick in på mitt hotel rum och jag satte på datorn fall hon ville göra nåt själv tog jag upp min iphone och twittra lite och sen kom jag på att jag inte tat bort Bella från facebook det var bäst att jag gjorde det för vi fick ju inte håla kontakt och vi skulle ju få svaret om nån vecka.
-har du varit i eiffeltornet? fråga jag Chloe
- ja en gång förut! men du har väl inte varit i frankrike? sa hon och skratta lite då börja jag också skratta.
  
Justin på intervjun                                    En del av Bellas rum
Justins perspektiv:

Jag och Chloe hade nu varit tillsamans i lite över en månad och i lika lång tid hade jag alltså försökt att glömma bort Bella vilket var ganska svårt, jag blev ju påmind om henne varje gång mamma eller någon annan sa att dom där test-resultaten skulle komma snart.
Chloe visste ingenting om Bella och så ville jag att det skulle förbli det skulle bara bli väldigt jobbig stämmning om hon visste om det.
Vi hade nu lämnat Paris och Frankrike för länge sedan och just nu befann vi oss i en hotell-matsal i Ungerns huvudstad Budapest.
- Ni vet om att vi ska på en stor fest ikväll va, direkt efter Justins intervju? sa Scooter medans han lassade in stora bitar ägg och bacon i munnen.
- Just det, Chloe har du hittat någon klänning än? Jag har nämligen inte det så jag tänkte kolla på stan idag, ska du följa med? frågade mamma Chloe
- Jag har redan en men jag kan följa med ändå. svarade Chloe och log, hon och mamma hade faktiskt kommit ganska bra överens och gjorde saker tillsamans lite då och då
-  Bra, Justin en taxi kommer och hämtar oss till intervjun om två timmar, du får ta med ombyte dit för vi sticker direkt till festen därifrån. sa Scooter
- Okej men har Ryan fixat vilka kläder jag ska ha på mig på den där festen för jag har ingen aning... frågade jag, det skulle bli en riktigt stor fest, i allla fall tillräckligt stor för att vi skulle bli fotade på röda mattan och många andra kändisar var också inbjudna, jag tror det var en stor ungersk musik och film festival som skulle invigas.
Ryan hade fixat kläderna jag skulle ha på festen till mig och efter att vi bestämt att vi skulle hämta upp mamma och Chloe utanför hotellet vid halv sju gick mamma och Chloe gick ut på stan.
Jag, Scooter och Kenny satt kvar i matsalen rätt länge sen bytte jag om till kläderna jag skulle ha på intervjun, jag hade inte på mig något speciellt bara jeans t-shirt och en hoodie men jag hade liksom haft mjukisbyxor och en lakers-tröja när vi åt...
Efter två timmar kom taxin och vi åkte mot stället där vi skulle vara.

På intervjun:

- Så, Justin vad tycker du om Ungern än så länge? Frågade hon som intervjuade mig.
- Jag tycker att det verkar vara ett väldigt fint land och alla fansen här är helt fantastiska! svarade jag och flashade ett leende
- Vad kul då kanske du kommer tillbaka någon gång...! Ska du vara med på invignings-festen av film och musik festivalen ikväll eller film éz zenei fesztivál som det heter på ungerska?
-
Ja, jag ska åka direkt dit härifrån. jag antog att det måste vara samma fest, hur många sådana festivaler kan invigas samtidigt liksom...
- Vad roligt! Förresten hur går det med Chloe Valliére, efter att bilderna då ni kysser varandra kom ut sa ni ju att ni bara är vänner är det fortfarande så eller har det kanske blivit något mer mellan er?
- Öhm, vi är fortfarande bara vänner.
- Okej, ni sjunger ju overboard tillsamans på dina konserter nu, tror du att hon kan ha en karriär inom artist yrket?
- Ja absolut Chloe har en vädligt bra sång röst så det tror jag defenitivt.

Jag svarade på en massa fler frågor och efter några timmar (det var en paos på en halvtimme i mitten av intervjun) var vi klara.
Det stod nog nästan 500 fans utanför lokalen där intervjun varit och skrek som galningar när jag kom ut, som jag sagt mina ungerska fans var faktiskt helt fantastiska.
Scooter sa att vi hade rätt mycket tid på oss så vi stannade där en stund så jag hann skriva lite auotografer och ta bilder med några av dem.

Isabellas perspektiv:

Jag darrade lite på handen och kände att hela jag skakade men efter några djupa andetag drog jag med rakhyvlen över huden, det blev ett rött streck tvärs över handledens undersida och blodet pumpade ut och jag kände mig verklig på något sätt...
Blodet droppade från jacket ner på golvet i duschen och jag fick plötsligt lite smått panik, vad fan hade jag gjort...
Jag la tillbaka rakhyvlen och satte på vattnet, blodet på dusch-golvet rann ner i avloppet och efter ett tag slutade det att blöda från jacket.
När jag sedan stod framför spegeln i badrummet kollade jag på jacket igen, det verkade inte vara så djupt men jag satte ändå på ett plåster.
Mamma var på en konferans med sitt jobb och var alltså inte hemma så jag tog på mig mjukiskläder, tinade en pizza-slice i micron och satte mig framför tv:n

Vid åtta tiden smsade Megan mig om jag ville komma till henne och ha spa men jag valde att inte svara, om jag var tvungen att välja mellan Lizzie och Sara eller Megan så valde jag Lizzie och Sara och om att inte prata med Megan var vad som krävdes för att få tillbaka dem var jag beredd att offra det jag hade trots allt knappt pratat med Megan alls i över en månad...

Jag hade verkligen riktigt tråkigt, när man inte träffat några kompisar på riktigt länge så förstår man verkligen hur mycket dom betyder för en...
Jag stängde av tv:n det var ända bara skit program på just nu och gick upp på mitt rum jag hade ju ändå inget bättre för mig så jag bestämde mig för att städa mitt rum.
Jag hade lite problem med att få fram alla städ sakerna ur vårat fullproppade städskåp men tillsut stod jag på golvet i mitt rum med dammsugaren och dammvippan i högsta hugg...!

Förlåt, förlåt, förlåt!!! för den dåliga uppdateringen... det är faktiskt bara mitt fel för ja sa till Maria att jag skulle skriva del 26 men efter våran klassresa blev jag as förkyld (kan bero på att vi badade i iskallt hav...) så jag har helt enkelt inte orkat skriva men ja nu kommer den och en del till ikväll tror jag :)
// Fredrika
2 kommentarer
Postat av: -

Tack så jätte mycket för att du gillar vad jag skriver så mycket, och att su kommenterar. Alltid lika kul ;)

Kommer ny episode ganska snart tror jag. ^^

2011-05-30 @ 23:07:57
URL: http://justindrewbieberstories.blogg.se/
Postat av: Sara :)

asså jag vet att jag är lite sen men jag läser om hela historien, ni skriver ju så långsamt haha men asså när hon skär sig med rakhyveln så bara så ni vet blir det lixom tre jack och inte bara ett haha lite petig men det är faktiskt sant (har skärt mig en gång) haah asbra ändå <3

2011-07-01 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0