I want you chapter 12

Jag skulle inte kunna beskriva vad som hände i min hjärna just då, jag fick nog någon sorts black out, jag hade verkligen panik inför om Christian skulle få reda på någonting så jag gjorde det ända som kändes rätt just då.
Jag lutade mig över växellådan mot Justin och tog tag om hans nacke, för att sedan trycka mina läppar mot hans i en mjuk kyss som han, till min förvåning besvarade.

- Sådär. Nu har vi i alla fall en till sammankoppling. Sa jag efter att ha avslutat kyssen.

Emelias perspektiv:

Vi satt tysta resten av bilresan. Jag visste inte vad jag skulle säga, om jag ens skulle säga nåt. Jag sneglade lite på Justin och jag kunde till och med se hur koncentrerad han var på vägen och i sina tankar. Jag visste nog vad han tänkte på. Varför jag hade kysst honom. Ja, den fråga ställde jag mig själv hela vägen. Varför? Jag hade verkligen ingen aning. Ingen jävla aning om vad som hade flugit i mig. Jag ville bara säga förlåt, att jag ångrade mig och att jag full och allt det där men jag tror att han fattade det. Det var nog bäst att bara sitta tyst och vänta på att se mitt vita hus bakom kröken. Jag visste att skulle vara tvugen att sitta här i ca en halv timme till men jag försökte att göra det bästa av det och inte tänka på vad som precis hade hänt, men det var lättare sagt än gjort. Den där kyssen kunde bara inte lämna mina tankar. Jag kände mig bara så jävla dum. Tänk om han berättade för Christian. Shit, då låg jag illa till, men om han sa det så kunde ju han själv hamna i trubbel. Men han såg ju mig nästan kyssa Kevin så tänk om han sa det istället. Jag ångrade verkligen det, nästan mer än att jag kysste Justin. Det kändes konstigt att tänka så, jag hade ju inte ens kysst Kevin, men det gjorde jag med Justin. Jag fattade inte varför men det kändes faktiskt mer fel med Kevin än med Justin. Jag försökte komma på varför jag tänkte så, men det gick inte så bra. Det var bara en känsla.

Justins perspektiv:

Jag visste inte vad jag skulle göra. Om jag skulle snacka med henne eller bara sitta tyst. Jag tänkte att hon nog ställde sig själv den frågan också. Men själv ställde jag mig själv en annan fråga också som hon kanske inte ställde sig själv.
Jag vet att jag borde tycka att det känndes fel när min bästa väns flickvän kysste mig och jag inte gjorde något motstånd, men konstigt nog så tyckte inte jag att det kändes fel. Jag ångrade det inte av någon konstig anledning. Det kanske inte kändes rätt, eller gjorde det det? Jag var lite förvirrad kände jag. Det var nog Em också. Det var i alla fall väldigt spänt och det var ju inte så konstigt.
- Ska jag svänga in här? Frågade jag. Jag försökte lätta upp stämmningen lite men det gick inte så bra eftersom hon bara svarade ett kort: Ja och sedan fortsatte stirra rakt på vägen. Jag svängde in och sedan såg man hennes hus lite längre bort från gatan. 
- Vi ses, sa jag medans hon gick ut ur bilen.
- Ja, sa hon kort, log och stängde blidörren efter sig. Jag satt och tittade efter henne utan att tänka på det. Hon vände sig om och det var då jag kom på mig med att stirra på henne. Jag vinkade och körde iväg. När jag nästan var framme vid studion för att avsluta min photoshoot så kom jag på att jag hade glömt sms:a Chris. Shit, han måste ju vara jätte orolig tänkte jag och tog upp min iphone från fickan: Em är hemma nu, lämnade precis henne skickade jag iväg och på bara några sekunder fick jag ett svar: Bra, tack så sjukt mycket, va allt ok? Han hade säkert suttit och stirrat på mobilen och väntat på svar ända sedan han ringde mig, eftersom han svarade så snabbt.
Haha det e lungt, allt va bara bra med henne hon var på någon fest för någon vernissage precis som du sa svarade jag.
Bra, fan va lättad ja är, men ja menar hade hon druckit eller något? hon har sagt att hon var så på sin förra skola och att hon inte ville bli så igen så att jag skulle hjälpa henne med att inte komma in i dem gamla vanorna

Ja, hon hade druckit lite svarade jag snabbt.

Okej, men det hände inget som du såg som, ja du vet, för jag vet hur hon kan bli när hon blir full

Jag fattade att han menade om hon typ hade gjort något som hon faktiskt gjorde. Jag tittade på smst igen. Det var som om han visste. Jag visste inte vad jag skulle svara, jag tänkte att jag kanske inte behövde svara men det kändes fel så jag var såklart tvugen att ljuga.
Nej, jag såg inget i alla fall men du kan nog lita på henne
jag tittade på sms:et och sedan skickade jag det. Det tog inte lång tid innan jag fick svar den här gången heller: Bra, tack så jävla mycket, förresten vill du ses imorgon med mig och Em?
Jag svarade snabbt "Ja" utan att tänka efter direkt.
Awsome, ses imorron då bro
Ses svarade jag snabbt och sedan körde jag in på parkeringen vid studion och sprang in för att avsluta photoshooten.
- Äntligen, det tog ju mer än en timme, du sa att bara skulle ta en liten stund. Scooter var ganska irriterad när jag kom in.
- Sorry, men jag var tvugen att reda ut en liten sak, sa jag, jag ska bara byta om så kan vi köra sen.
- Okej, men skynda dig, sa Scooter och lämnade rummet.

Lite kort kanske men texten där upp bel konstig och gick inte att fixa ahha och förresten tack för alla fina komentarer :D

1 kommentarer
Postat av: L

skitbra alltså!! :D

2012-01-19 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0