När jag lovar nåt så måste jag hålla det!!

Som ni har märkt så är det jätte dålig uppd. och det är bara fredrika som har skrivit och jag åå maya har inte skrivit nåt. Men ja skrev ett halvt kapitel på 51 två gånger men det hade inte sparats och det visste inte jag förens nu när jag gick in på bloggen så fredde har varit super schyst och skrivit ännu ett kapitel. Förlåt så hemskt mycket jag lovade er ett kapitel förra veckan men det kom aldrig på grund av att jag hade lite fult upp så nästa gång jag lovar måste jag hålla det eller så lovar jag inte. Så nu får jag och maya vara mer aktiva och skriva:)
// maria
så söt ni kan få lite rörliga bilder eftersom vi varit så dåliga på uppdatera specielt jag och maya.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0