Svar på kommentarer

Vi har fått lite fler kommentarer än vad vi brukar vilket är jättekul! Jag tänkte svara på två av dem nu.
Sedan skulle jag också säga till er som undrar när del 49 på The choice att jag håller på att skriva påd en nu och den kommer ut i morgon.
Postat av: olivia <3

denna novllen verkar sjukt bra men ni ska fortsätta på den gamla också va? :)

2011-09-12 @ 21:45:21
Svar: Ja vi ska fortsätta skriva på The choice också :)
Postat av: ella :)

jättebra! men jag undrar bara är ni två eller tre st som skriver här nu? för jag fattar inte riktigt... <3

2011-09-13 @ 18:56:59
Svar: Just nu är vi tre som skriver här, jag (Fredrika), Maria och Maya och även om det går i olika perioder vem som skrive mest så kommer vi på själva "storylinen" tillsammans.

1 kommentarer
Postat av: olivia

okej bra för the choice är helt amazing! (:

2011-09-14 @ 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0